Pogoji uporabe



Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine Ekološka gnojila (www.ekoloska-gnojila.si) so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za elektronsko poslovanje. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine, pravice kupca ter poslovni odnos med kupcem in prodajalcem oz. upravljalcem spletne trgovine. Lastnik in upravljavec spletne trgovine je družba AgroMedica d.o.o. s sedežem Lackova ulica 14, 9250 Gornja Radgona in PE Ajdovščina, Idrijska cesta 8, 5270 Ajdovščina, ID za DDV: 84763396, matična številka: 6646042000, v nadaljevanju kot prodajalec.

Prevzem in dostava izdelkov je mogoč samo v Sloveniji.

CENE

Vse cene so izražene v EUR (Evrih) in vsebujejo 22% oz. 9,5% DDV ter ne vključujejo dostave in drugih stroškov. Cene veljajo v trenutku potrditve naročila (zaključitve nakupa). Cene veljajo v primeru plačila z navedenimi načini plačila, pod navedenimi pogoji. V primeru, da se cena artikla tekom obdelave naročila spremeni, bo prodajalec kupca o tem obvestil. Prodajalec bo po svojih najboljših močeh skušal v vsakem primeru kupcu zagotoviti nižjo ceno oz. ponuditi ustrezno rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.

NAKUPOVANJE

Pri vsakem izdelku so navedeni naslednji podatki:
Ime in opis izdelka
Cena izdelka ter morebitna akcijska cena
Vsebina izdelka
Nakup zaključite s pregledom vašega naročila in klikom na gumb »Oddajte naročilo« na koncu povzetka nakupa. Vaše naročilo bo s tem oddano in odposlano v najkrajšem možnem času. O poteku boste obveščeni po email naslovu.

NAROČILO

Po oddaji naročila prejmete potrdilo o oddaji naročila. Še istega dne prejmete tudi predračun vašega naročila na vaš mail. Ko je predračun poravnan, se naročeno pošlje (razen če izberete osebni prevzem). Morebitne preklice naročil lahko v roku 4 ur od oddaje naročila sporočite na naš e-naslov ali pa nas pokličete. V primeru, da kupec v dogovorjenem roku ne prekliče svojega naročila pomeni, da gre naročilo v obdelavo.

DOSTAVA NAROČENIH PROIZVODOV IN POŠTNINA

Ponudnikov partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije d.d. Stroški dostave so odvisni od teže naročila. Kupec plača torej tudi strošek dostave Pošti Slovenije po spodnji razpredelnici.

V primeru, da ob dostavi uporabnik na dogovorjenem naslovu ni navzoč, blago lahko veljavno prevzame polnoletna oseba, ki živi v istem gospodinjstvu skupaj s kupcem, oziroma druga oseba, ki ima pooblastilo za prevzem.

V primeru, da ob času dostave niste prisotni, vam dostavna služba pusti obvestilo. Rok za prevzem pošiljke je pri Pošti Slovenije 15 dni.

Teža:

Cena v € z DDV:

Do 500g - 2,7

do 2 kg - 3,8

nad 2 kg do 5 kg - 4,6

nad 5 kg do 10 kg - 5,6

nad 10 kg do 15 kg - 6,5

nad 15 kg do 20 kg - 7,4

nad 20 kg do 25 kg - 8,6

nad 25 kg do 30 kg - 9,8

nad 30 kg do 40 kg - 11,3

nad 40 kg do 50 kg - 13,2

Ob odločitvi za plačilo ob prevzemu paketa (plačilo po povzetju), se zgornjim cenam dostave prišteje še 1,1 € provizije za nakazilo denarja.

PLAČEVANJE

Prodajalec omogoča te načine plačila: – Bančno nakazilo (UPN nalog), po povzetju in preko sistema PayPal. Po predračunu kupec opravi naročilo, nato na e-mail prejme podatke za nakazilo denarja oz. mu pošljemo tudi predračun. Za sklic navedite številko računa. Takoj, ko bo nakazilo na našem računu vidno, izdelke pošljemo na naveden naslov. Če sporočila ne prejmete, preverite mapo vsiljena pošta ali nas o tem obvestite. Za plačilo preko sistema PayPal potrebujete račun PayPal in zadostno dobroimetje oz. vneseno kreditno kartico. Plačilo po povzetju se izvede s plačilom poštarju ob dostavi.

IZDAJA RAČUNA

AgroMedica d.o.o. o naročenih artiklih kupcu izda račun v pdf formatu na e-naslov kupca. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

DOSTAVA IN DOBAVNI ROK

Dostava paketa je v roku 2-4 delovnih dni, za izdelke, ki so na zalogi. Če želite hitrejšo dostavo, je potrebno doplačilo oz. nas lahko o možnostih hitrejše dostave kontaktirate na info@agromedica.si

KODE ZA POPUST

Koda za popust oziroma promocijska koda prinaša različne ugodnosti pri nakupu prek spletne trgovine ekoloska-gnojila.si.

Uporaba kode za popust:

  1. Izberite izdelke, ki jih želite kupiti.
  2. Ob zaključku naročila v okence ”koda kupona ” vpišete kodo za popust in kliknete gumb ”Uporabi kupon”.
  3. Za en nakup je možno uveljaviti le eno kodo za popust.
  4. Ko vpišete kodo za popust, se vrednost kode za popust upošteva pri izdaji predračuna.

VRAČILO IN ZAMENJAVE BLAGA

Podjetje AgroMedica d.o.o. ne odgovarja, če je embalaža poškodovana ob prevzemu pošiljke. Če je del embalaže poškodovan, ne da bi bil za to kriv potrošnik, ga vrne v roku 8 dni na svoje stroške. Vse ostale potencialne nepravilnosti oz. reklamacije skrbno rešujemo skupaj v sodelovanju s kupcem, za katerega poiščemo najugodnejšo rešitev.

Izdelek vrnite s priporočeno pošiljko in v enaki embalaži, kot ste ga prejeli, na naslov AgroMedica d.o.o., PE Ajdovščina, Idrijska cesta 8, 5270 Ajdovščina. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo! Obvezno priložite račun.

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo izdelkov

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima kupec pravico, da v 8 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Kupec mora blago vrniti v 8 dneh od sporočenega namena o odstopu od pogodbe.

Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga.

O nameravanem vračilu nas pisno obvestite in sicer na kontaktno e-pošto: info@agromedica.si

Obvestilo o odstopu lahko predložite z nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopate od pogodbe. Šteje se, da je kupec podal odstopno izjavo pravočasno, če jo pošlje v roku, določenem za odstop od pogodbe. Dokazno breme glede uveljavljanja pravice do odstopa nosi kupec.

Vračilo plačil mora podjetje opraviti nemudoma ali najkasneje v roku 8 dni po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe. Prodajalec vrne prejeta plačila kupcu z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil kupec, razen če je kupec izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če kupec zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

Prejeto blago mora kupec vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec.

Kupec blaga ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe, ampak ima le zaradi narave spletne trgovine (pogodbe na daljavo) možnost, da še enkrat premisli o nakupu.

Razen če sta se pogodbeni stranki dogovorili drugače, potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe:

– o dobavi zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat
– o blagu, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katera podjetje nima vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe