POGOJI UPORABE
Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine Ekološka gnojila (www.ekoloska-gnojila.si) so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za elektronsko poslovanje. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine, pravice kupca ter poslovni odnos med kupcem in prodajalcem oz. upravljalcem spletne trgovine. Lastnik in upravljavec spletne trgovine je družba AgroMedica d.o.o. s sedežem Lackova ulica 14, 9250 Gornja Radgona in PE Operativa, Vipavska cesta 2e, 5270 Ajdovščina, ID za DDV: 84763396, matična številka: 6646042000, v nadaljevanju kot prodajalec, ki ima po SKD-ju registrirano dejavnost tudi za delovanje spletne trgovine.
Prevzem in dostava izdelkov je možna samo v Sloveniji.
CENE
Vse cene so izražene v EUR (evrih) in vsebujejo 22 % oz. 9,5 % DDV, ki ga je potrebno obvezno plačati ter ne vključujejo dostave in drugih stroškov. Cene veljajo v trenutku potrditve naročila (zaključitve nakupa). Cene veljajo v primeru plačila z navedenimi načini plačila, pod navedenimi pogoji. V primeru, da se cena artikla tekom obdelave naročila spremeni, bo prodajalec kupca o tem obvestil. Prodajalec bo po svojih najboljših močeh skušal v vsakem primeru kupcu zagotoviti nižjo ceno oz. ponuditi ustrezno rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.
POSTOPEK NAKUPA / NAROČILO (opis tehničnih postopkov za sklenitev pogodbe)
Pri vsakem izdelku so navedeni naslednji podatki: ime in opis izdelka, cena izdelka ter morebitna akcijska cena in vsebina izdelka.
I. Izbira izdelka: Na spletni strani www.ekoloska-gnojila.si izberite želeno kategorijo, s čimer se odpre seznam izdelkov, ki jih le-ta vsebuje. Izdelek za nakup izberete tako, da kliknite na ikono ”Dodaj v košarico” ali ”Izberite možnosti” (prikazano na spodnjih slikah). Izdelek, ki ima na voljo ikono ”Dodaj v košarico”, se bo ob kliku nanjo izdelek avtomatsko pojavi v košarici. Če želite izbrati večjo količino izdelka, kliknite na izdelek, nato izberite količino in kliknite na ikono ”Dodaj v košarico”. Pri izdelkih, ki imajo na voljo ikono ”Izberite možnosti” je potrebno izbrati želeno maso pakiranja in količino, nato izdelek dodajte v košarico s klikom na ikono ”Dodaj v košarico”.
II. Odstranitev izdelka iz nakupovalne košarice (popravek napake pred oddajo naročila): Na spletni strani www.ekoloska-gnojila.si se v zgornjem desnem kotu nahaja rumena ikona, v kateri se s klikom nanjo uporabniku prikažejo izdelki, ki so jih med brskanjem po spletni trgovini dodali v nakupovalno košarico. Če želi uporabnik odstraniti določen izdelek iz nakupovalne košarice, mora klikniti na omenjeno rumeno ikono in rdeč križec ”odstrani”. Če uporabnik še ni zaključil spletnega nakupa, se s klikom izven pojavnega okna le-to zapre in lahko nadaljuje z nakupom v spletni trgovini.
III. Nakupovalna košarica: Ko zaključite z nakupovanjem v spletni trgovini, kliknite na rumeno ikono v zgornjem desne kotu, kjer kliknete na povezavo ”Na blagajno” in vas sistem pripelje v nakupovalno košarico, kjer boste morali izpolnite obvezna polja.
1. Naslov za dostavo: Posredovati morate zahtevane kontaktne podatke, ki so označeni z rdečo zvezdico (ime, priimek, država/regija, ulica, poštna številka, mesto, telefon, e-poštni naslov), ki jih potrebujemo za potrditev in zaključek naročila ter dostavo izdelka.
2. Strošek dostave: Uporabnik lahko izbira med dostavo z GLS in Pošta Slovenije ali osebnim prevzemov v AgroMedica PE Operativa po predhodnem telefonskem pogovoru.
3. Način plačila: Izbira se lahko med tremi načini plačila:
- neposredna bančna transakcija na osnovi predračuna izdanega iz strani AgroMedica d.o.o.,
- po povzetju
- Paypal + (Visa/Mastercard).
4. Pregled naročila (popravek napake pred oddajo naročila): Kupcu je po izbiri blaga in pred oddajo naročila omogočen dodaten pregled celotne vsebine naročila vključno s količino in ceno ter popravek morebitnih napak. Ko ima kupec izbrane izdelke v košarici, lahko neželen izdelek odstrani iz nakupovalne košarice s klikom na rdeč križec ”odstrani” ali spremenite količino izbranega blaga z vnosom nove količine izdelka v ikoni ”Količina”.
Po predogledu naročila so v košarici prikazani izdelki, ki jih kupec želi kupiti. Cena izdelka, strošek poštnine, vrednost DDV-ja in skupni strošek za plačilo so razvidni v nakupovalni košarici pred zaključkom naročila.
IV. Zaključek naročila: Uporabnik lahko pregleda posredovane podatke za dostavo, način plačila, ki ga je izbral in vsebino nakupovalne košarice. Uporabnik se mora strinjati s pogoji poslovanja spletne strani in nato potrdite naročilo s klikom na gumb ”Kupite sedaj”. Če je bilo naročilo uspešno zaključeno, se na spletni strani izpiše besedilo:
Hvala. Vaše naročilo je bilo sprejeto.
ŠT. NAROČILA: AAA
DATUM: BB.BB.BBBB
ZNESEK: CC,CC €
NAČIN PLAČILA: DDDDD
Po oddaji naročila kupec prejme potrdilo o oddaji naročila na njegov e-poštni naslov. Ko je nakup poravnan, se naročeno pošlje (razen če kupec izbere osebni prevzem). Morebitne preklice naročil lahko izvrši v roku 4 ur od oddaje naročila, kar kupec sporoči na naš e-poštni naslov info@agromedica.si ali nas pokliče na telefon 040 827 427 od 8.00 do 18.00 od ponedeljka do petka. V primeru, da kupec v dogovorjenem roku ne prekliče svojega naročila pomeni, da gre naročilo v obdelavo.
Prodajni izdelki spletne trgovine www.ekoloska-gnojila.si niso tehnično blago zato nimajo opredeljene splošno znane garancijske dobe temveč rok uporabe.
Podjetje bo shranilo podatke stranke za pripravo in pošiljanje končnega računa. Račun bo priložen v paketu ob dostavi blaga.
POSTOPEK OBVEŠČANJA O NAKUPU
- Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. AgroMedica d.o.o. bo naročilo odposlala v najkrajšem možnem času.
- AgroMedica d.o.o. lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko.
- Postopek nakupa za pravne osebe je popolnoma enak kot za fizične osebe, le da ob nakupu v obrazcu ”Plačilo in dostava” ob vpisovanju podatke dopišete podatke o podjetju (ime, davčna številka, ID za DDV). Možnosti za plačilo so enake kot v primeru nakupa fizičnih oseb.
VARNOST NAKUPA
Pravilnik o zasebnosti (skupaj z našimi pogoji poslovanja), ki je zapisan v nadaljevanju, določa pogoje, pod katerimi AgroMedica d.o.o. uporablja in ščiti vse osebne podatke in druge, s tem povezane informacije, ki jih posredujete pri uporabi spletne trgovine www.ekoloska-gnojila.si. Podjetje mora zaščititi vašo zasebnost, vključno z osebnimi podatki, in se zavezuje, da bo spoštoval to obveznost. Z uporabo spletne strani uporabnik potrjuje, da sprejema in soglaša s celotno vsebino te politike zasebnosti, v kolikor niso za posamezne primere potrebne dodatne oblike privolitve. Ta politika zasebnosti se lahko kadarkoli spremeni ali dopolni, brez predhodnega opozorila ali obvestila. Z uporabo te spletne strani po spremembi ali dopolnitvi uporabnik potrjuje, da soglaša s spremembami in dopolnitvami.
Stroški povezani z uporabo komunikacijskih sredstev se ne razlikujejo od osnovne tarife.
DOSTAVA NAROČENIH PROIZVODOV IN POŠTNINA
Ponudnikov partner za dostavo pošiljk je GLS in Pošta Slovenije. Stroški dostave so odvisni od teže naročila. Kupec plača tudi strošek dostave GLS in Pošta Slovenije po spodnji razpredelnici.
V primeru, da ob dostavi uporabnik na dogovorjenem naslovu ni navzoč, lahko blago veljavno prevzame polnoletna oseba, ki živi v istem gospodinjstvu skupaj s kupcem, oziroma druga oseba, ki ima pooblastilo za prevzem.
V primeru, da ob času dostave niste prisotni, vam dostavna služba pusti obvestilo. Rok za prevzem pošiljke je pri GLS in Pošta Slovenije do 15 dni.
TEŽA:
Cena v € z DDV:
Do 500g – 2,7
do 2 kg – 3,8
nad 2 kg do 5 kg – 4,6
nad 5 kg do 10 kg – 5,6
nad 10 kg do 15 kg – 6,5
nad 15 kg do 20 kg – 7,4
nad 20 kg do 25 kg – 8,6
nad 25 kg do 30 kg – 9,8
nad 30 kg do 40 kg – 11,3
nad 40 kg do 50 kg – 13,2
Ob odločitvi za plačilo ob prevzemu paketa (plačilo po povzetju), se zgornjim cenam dostave prišteje še 1,1 € provizije za nakazilo denarja.
PLAČEVANJE
Prodajalec omogoča te načine plačila: neposredna bančna transakcija na osnovi predračuna izdanega iz strani AgroMedica d.o.o., po povzetju ali preko sistema PayPal. Z plačilom po predračunu kupec najprej opravi naročilo, nato na e-poštni naslov prejme podatke za nakazilo denarja oz. mu pošljemo predračun. Za sklic navedite številko računa. Takoj, ko bo nakazilo na našem računu vidno, izdelke pošljemo na naveden naslov. Če sporočila ne prejmete, preverite mapo vsiljena pošta ali nas o tem obvestite. Plačilo po povzetju se izvede s plačilom poštarju ob dostavi. Za plačilo preko sistema PayPal potrebujete račun PayPal in zadostno dobroimetje oz. vneseno kreditno kartico.
IZDAJA RAČUNA
AgroMedica d.o.o. o naročenih artiklih kupcu izda račun v pdf formatu na e-naslov kupca. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.
DOSTAVA IN DOBAVNI ROK
Dostava paketa je v roku 2-4 delovnih dni, za izdelke, ki so na zalogi. Če želite hitrejšo dostavo, je potrebno doplačilo oz. nas lahko o možnostih hitrejše dostave kontaktirate na info@agromedica.si
PRAVICA DO ODSTOPA OD NAKUPA, VRAČILO IZDELKOV
Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima kupec pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Kupec mora blago vrniti v 14 dneh od sporočenega namena o odstopu od pogodbe.
Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga.
O nameravanem vračilu nas pisno obvestite in sicer na kontaktno e-pošto: info@agromedica.si, obvezno priložite tudi izpolnjen obrazec:
Obrazec Vračilo blaga (PDF)PRENOS
Obvestilo o odstopu lahko predložite z nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopate od pogodbe. Šteje se, da je kupec podal odstopno izjavo pravočasno, če jo pošlje v roku, določenem za odstop od pogodbe. Dokazno breme glede uveljavljanja pravice do odstopa nosi kupec.
Vračilo plačil mora podjetje opraviti nemudoma ali najkasneje v roku 14 dni po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe. Prodajalec vrne prejeta plačila kupcu z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil kupec, razen če je kupec izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če kupec zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.
Prejeto blago mora kupec vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec.
Kupec blaga ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe, ampak ima le zaradi narave spletne trgovine (pogodbe na daljavo) možnost, da še enkrat premisli o nakupu.
Razen če sta se pogodbeni stranki dogovorili drugače, potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe:
– o dobavi zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat
– o blagu, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katera podjetje nima vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe.
VRAČILO IN ZAMENJAVE BLAGA
Vsi izdelki, kupljeni v spletni trgovini www.ekoloska-gnojila.si so takšne narave, da jih je mogoče vrniti po pošti oz. dostavni službi ali osebno na naslov AgroMedica d.o.o., PE Operativa, Vipavska cesta 2e, 5270 Ajdovščina.
Podjetje AgroMedica d.o.o. ne odgovarja, če je embalaža poškodovana ob prevzemu pošiljke. Če je del embalaže poškodovan, ne da bi bil za to kriv potrošnik, ga lahko vrne v roku 14 dni na svoje stroške. Vse ostale potencialne nepravilnosti oz. reklamacije skrbno rešujemo skupaj v sodelovanju s kupcem, za katerega poiščemo najugodnejšo rešitev.
V primeru pošiljanja, izdelek vrnite s priporočeno pošiljko in v enaki embalaži, kot ste ga prejeli, na naslov AgroMedica d.o.o., PE Operativa, Vipavska cesta 2e, 5270 Ajdovščina. Obvezno priložite račun. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo!
V primeru osebnega vračila na naslov AgroMedica d.o.o., PE Operativa, Vipavska cesta 2e, 5270 Ajdovščina nas predhodno obvestite na e-poštni naslov info@agromedica.si ali telefonsko številko 040 827 427. Izdelkov, brez priloženega uradnega računa, ne sprejemamo.
STVARNE NAPAKE
Če kupec meni, da kupljeni izdelki že ob nakupu niso imeli lastnosti, ki so potrebne za njihovo normalno rabo ali promet in v drugih primerih, ki jih kot stvarne napake določa Zakon o varstvu potrošnikov, in nas o tem pravilno ter najkasneje v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita, obvesti, lahko zahteva, da:
- brezplačno odpravimo stvarno napako na izdelku ali
- vrnemo del plačanega zneska v sorazmerju s stvarno napako ali
- izdelek s stvarno napako zamenjamo z novim brezhibnim blagom ali
- vrnemo celotni plačani znesek.
Izdelek nam kupec dostavi v pregled.
Pri pošiljanju izdelka na naš naslov AgroMedica d.o.o. PE Operativa, Vipavska cesta 2e, 5270 Ajdovščina, mora kupec upoštevati, da pošiljk z odkupnino ne prejemamo.
V primerih, ko prijavljena napaka ni sporna, zahtevi ugodimo v roku osmih dni po prejemu izdelka v pregled. V nasprotnem primeru kupca v roku osmih dni po prevzemu izdelka v poslovni enoti Vipavska cesta 2e, 5270 Ajdovščina, pisno obvestimo, da je napaka sporna.
Pozor! V primerih, ko je prijavljena stvarna napaka na izdelku sporna, bomo kupcu po zaključku postopka izdelek vrnili na stroške kupca (povratna poštnina bo ovrednotena po obstoječem in objavljenem ceniku) v enakem stanju, kot je bil prevzet.
PRITOŽBE IN SPORI
AgroMedica d.o.o. spoštuje veljavno evropsko zakonodajo o varstvu potrošnikov. AgroMedica d.o.o. se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po e-pošti.
Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@agromedica.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. AgroMedica d.o.o. bo v petih delovnih dneh potrdila, da je prejela pritožbo, sporočila kupcu, kako dolgo jo bo obravnavala in ga vseskozi obveščala o poteku postopka.
AgroMedica d.o.o. se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si AgroMedica d.o.o. prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
V primeru sodnega reševanja sporov je pristojno sodišče, ki ga določi AgroMedica d.o.o.
IZVENSODNO IN SPLETNO REŠEVANJE POTROŠNIŠKIH SPOROV
Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov (IRSP) kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
AgroMedica d.o.o., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi TUKAJ.